click for fun!!

Tuesday, October 30, 2012

double-choc brownies...

Selamat Hari Raya Aidiladha semua...setelah meredah jem yang agak dahsyat hari Ahad hari tu,, akhirnya aku selamat juga sampai ke bandaraya Paloh ni..tapi malam ni aku bukan nak cerita psl jem,, tapi pasal brownies yang pertama kali aku buat untuk raya haji lepas.hehe
semua orang cakap chocolate cake or brownies paling senang nak buat,, tapi aku yang agak kayu di dapur ini merasakan bendalah itu amatlah sukar dibuat walaupun sedap dimakan begitu sahaja.hehe
oleh sebab aku seorang beginner yang agak kekok membuat kerja-kerja feminin ini, makanya aku takkan sekali2 menunjukkan cara-cara membuat brownies di sini....tak layak lagi kot walaupun aku rasa aku dah umumkan kepada dunia tentang penciptaan aku yang amat menyelerakan bila dilihat tapi rasanya,,err tak tahu la....eheh..

nasib baik jumpa bendalah pemutar ni...

sempat lagi...abaikan persekitaran bersepah iteww...


putar lagiii......

tengah putar pun ade yang menjilat jari...eeee brownies mentah.

ok...ini peminat brownies sejati...

nampak tak ade peminat baju pink tgh tunggu nak jilat senduk..haha

see...i told u...;p


si itik comot???hahaa

itik comot 2...hehe

tadaaaaa.......
finally......


makan dik...makan....
hihi



No comments: