click for fun!!

Saturday, May 8, 2010

hujan emas di negeri orang.......


baby tembikai yang mulai tumbuh..hujung bulan nie boleh kutip hasil!


kebun tembikai yang diusahakan oleh abang aku..


sejak akhir2 ini...perasaan untuk balik menetap di kampung halaman semakin membuak2..aku dah rasa lama sangat terperap di daerah ini..walaupun dekat ngan KL tapi tak ada maknanya...
bila mak pulak dengan penuh sokongan menyuruh aku pulang mengaja di kelantan, sehingga sanggup membawaku berjumpa dengan seorang menteri yang berasal dari daerah aku (mak org kuat BN ok!) aku berasa sungguh teruja (walaupun peluangnya tipis hehe.)
apabila Pali pula offer untuk berbisnes dengan aku n rahim, maka aku lagi la terasa sangat excited..hati ku dah tinggal separuh di sini..
pesan emak sebelum aku pulang ke karak, "cepat2 isi borang!" hehe kelakar la makcik ramlah nie...

2 comments:

arfz said...

wow. bagus2 business fruits/plants. nanti boleh i gi watermelon picking.. :)

Unknown said...

haha best tau..meh ke rumah i..:)