click for fun!!

Thursday, May 20, 2010

gila gambar :)


merujuk kepada entry Juo Sayam yang bertajuk "Kegilaan Dulu" aku tersenyum sendiri. kenapa? sebab terkena atas batang hidung. memang kami dulu gila Photoshop, kalau ambik gambar, balik, perkara pertama buat lepas dah masuk komputer ialah edit gambar secantik-cantiknya..

selain anis, aku pun suka imej yang berkabus2 gitu. romantik..muka pun gebu semacam je. lepas tue apa lagi, friendster la...rela tunggu bas ke D07 untuk main internet free berejam2..kalau aku, malam2 pun rela merempit ke sana..kadang2 dengan Bib, kadang2 Mex..:)

tapi yang sedihnya, hard disk komputer aku rosak beberapa bulan lepas kami semua habis belajar. gambar2 semua habis. termasuk yang dah edit :) tinggal gambar yang sempat di-burn ke dalam cd sahaja.

oh sebut cd teringat CD bib yang ada projek "3C" kami. aku sebagai cameragirl yang ayu berbaju kurung bertudung merah mak ngah mengusung kamera fakulti ke depan masjid dan ke blok untuk shooting projek kami. tak dilupakan Ucu selaku model mekap...hahaha nanti aku dah ambik dengan bib aku upload video kat sini...biar Ucu gelak sampai terkeluar usus dia....(jaga dia!!) ;p

3 comments:

bibopp said...

hahaha.jangan pup.aku maluuuuuuuuu selaku host yg ayu manja ituuuuuu

budakbarublaja said...

hahaha sebut pasal projek video...i suka gile citer cu on ucu and cite yg papa pi date tp boi tu lari bila jumpe papa...cool la papa berlakon cite tu...

Unknown said...

beep: ahahaha akan aku glemerkan semua org...
juo cyg: itu projek yang lagu 1 kan...:)