click for fun!!

Monday, June 10, 2013

pengalaman mencuba terapi ion rendaman kaki....

-gambar hiasan-
pehhh panjang tajuk blog aku kali ni..setelah berbalas pendapat dengan abangku di mana aku pernah baca tentang penipuan ion rendaman kaki ni, dia memaksaaku untuk mencubanya sendiri.
Abang aku kata kakak ipar dia dah cuba banyak kali dan penyakit hempedunya bertambah elok. abang aku kata bila dia cuba buat pertama kali, air dalam bekasnya tu berubah warna dan orang di pusat terapi bertanya adakah dia mengalami gastrik yang teruk? terkejut abang aku sebab dia x bagitau pun dia ada gastrik. kalau kolesterol tu orang boleh teka sebab badan dia sihat jugak mcm badan aku.hehe
aku pun cuba la. sepatutnya setengah jam je tapi kedai tu baik hati dekat sejam jugak aku merendam kaki. masa buat tu aku dah rasa mengantuk sebab gi waktu malam. abang aku kata badan akan mulai bertindakbalas dengan ion2 menyebabkan kita akan penat esk.
aku mengiyakan saje. dalam hati mcm x percaya, maklumlah pengaruh media massa. aku mmg cepat terpengaruh. hehe
dah siap tu akku tgk dlm besen tu mcm ada minyak sket melekat kat tepi2. org tu kata kolesterol. mmg la pun, tgk body la kan. huhu abg aku punya besen lagi keruh air dia. aku ada ambik gambar tapi segan nak upload sebab "lawa" sangat kaki aku. huhu
esknya, badan aku lemah tahap kena tumbuk 100x. tak pernah lemah sampai mcm tu, lembik jadinya. mak aku pun sama. rupanya tu adalah tindakbalas dia. sabar je la.
esoknya aku cergas la...
balik nt nak pergi lagi. benda ni kena buat banyak kali baru nampak hasil...insyaallah...
kita hanya berusaha kan...

No comments: