click for fun!!

Tuesday, April 2, 2013

reunion!!!

assalamualaikum semua....
fuhh,, lama tak update blog. sibuk sangat last week sebab sekolah cuti seminggu. banyak aktiviti yang aku sempat lakukan. yang paling best ialah bila dapat berjumpa dengan kesayangannnssss dari sekolah lama aku iaitu Jerantut.
teruja sangat dapat jumpa Zuera, Liena, Ijat, Fazlee, Kak Zuza, Kak Wana, Kak Jihan, Kak Suhaila dan Cikgu Zamri. ahhhh bestnya saat2 manis di Jerantut.
kami berjumpa di jeti Kuala Besut dan lepas itu menaiki bot ke ..........

PULAU PERHENTIAN.....!!!

speed boat ke stop island :)

 para pelancong...hihi

zuera chomey :)

ok,,gaya ape kah ini??erkkk

cantik.....

ahaksss.....

naik buai...

enjoy the view...

opsss ada makcik omputeh nak swim..

very nice view...

with Liena :)

sebelum menghitamkan diri (snorkeling)

lalaaaa peel a bananaaaaa........:p

o yeahhhh....

tunggu bot nk gi snorkeling :)

:p

miss this!!

perjalanan pulang...

:)
OK, sebenarnya ni kali keTIGA aku pergi pulau perhentian,,,selain daripada jeti Kuala besut adalah antara yg paling dekat dengan rumah aku, pulau itu sememangnya sangat cantik. dan dijamin takkan bosan bila berada di sana.....lebih2 lagi bila ada kwn2 yg FUN n HAVOC mcm ni.....:p

ps: gambar2 masa gi snorkeling takde sbb masa tu aku tak ambik gmbr guna hp, terus lupa hp bila dh naik bot. akan diupload bila tuan punya kamera mahal mengupload gmbr2 yg best itewww.....:p

No comments: