click for fun!!

Thursday, April 4, 2013

i'm on diet....



bahaha...jangan gelakkan aku..sekarang aku sedang berazam untuk menurunkan berat badan demi bangsa dan negara...eh tak,,demi kesihatan aku sendiri la. apabila ditimbang semasa appointment di KKC3, berat aku naik 2 kg weh. aku tahu itu sebab baju kurung aku telah ketat di bahagian perut. kenapa perut?sebab aku banyak ikut genetik bapak aku yang berbadan besar dan senang buncit. iye, kita salahkan genetik ye kwn2,,,gahahaa....
untuk permulaan, berat aku setakat ini ialah 6kg untuk mencapai berat "sepikul".bagi yg tahu sepikul tu ape, kira sendiri.,kalau tak tahu tanya org kelantan khasnya.bahaha
 iye tuan2. biasanya penurunan berat badan aku kalau dilakukan secara bersungguh2 iaitu dengan cara kontrol pemakanan, mmg akan turun secara perlahan2. harapnya aku lebih ringan selepas ini supaya tiada lagi kemengahan apabila mendaki tangga dan berjalan ke makmal komputer..oo yeahhhh....

2 comments:

bibopp said...

aku sokong 200% mesti berjaya okei!

Unknown said...

Haha tq tq aku akan berusaha kerassss :)