click for fun!!

Tuesday, August 23, 2011

enggak sabarr....

Boss dah approved cuti Jumaat nanti. Tadi buat muka kesian, cakap nak elak jalan jam sebab kalo jem mesti sangat teruk..boss paham kot so terus sign..thank u en. Ramli pengetua cemerlang dg54....

so kalau takde aral melintang insyaallah hari khamis ni aku akan memulakan perjalanan selepas sekolah..barang2 yang nak dibawa balik dah bersusun dalam bilik. semalam dah beli kueh raya..tinggal nak packing baju je la...

ya Allah tak sabarnya nak balik jumpa family....semoga Allah memelihara aku sepanjang perjalanan nanti.

ps: Rahim balik malam raya,,dia nak cuba meniaga sampai malam raya..aku balik sorang..




3 comments:

bibopp said...

haha."pengetua cemerlang dg54".hati d jln raya pup.mmg dasar tak sabar.

Unknown said...

hahahah jgnla mare my darling...jadi cemas bila dua2 cikgu lelaki kelate mintak cuti hr jumaat,,aku pun apa lg...nasib dpt..ok girl,,jumpe kat kg insyaallah...jgn lupa bawak pi dtg raya umah gue...

bibopp said...

okeh insyaAllah.nt roger bla nk g umah aifaa k