click for fun!!

Thursday, July 17, 2008

keselamatan/ disiplin/ lalulintas..

last week aku masuk meeting lambat,,sebab ada kelas form 4ST yang waktu belajarnya tamat pukul 3.20 pm..dan buat pertama kalinya aku menamatkan kelas itu tepat 3.20 pm dengan harapan meeting dah habis n aku tak payah masuk meeting,,(biasa belum pukul 3 aku dah lepas budak2 bising tue)
tapi malangnya meeting baru bermula..n terpaksa la aku masuk.PK HEM pandang aku semacam je.dengan gaya malu2 kucing aku mencari tempat duduk..rerupanya sabtu ni akan diadakan mesyuarat PIBG.
dan aku..ditugaskan sebagai seorang polis trafik merangkap Guard merangkap guru disiplin..dan berita buruknya, guru2 lelaki yang lain yang sepatutnya masuk Team aku tak ada sabtu ni, (exam PSSMI ke apa ntah..tinggal aku seorang, wanita yang lemah lembut ini..untuk membuat semua kerja yang amat kasar bagi aku..)
dalam kelam kabut aku bertanyakan mereka yang berpengalaman..dan ramai yang bersimpati n ramai juga yang ketawakan aku sebab dapat job ni..
aku tak tahu siapa yang bagi idea untuk letakkan aku di bawah team ini..(tak puas hati)
tapi aku dah merancang strategi yang baik bersama2 dengan 12 org budak Kadet Polis yang sukarela nak menolong aku,,10 drpanya adalah budak2 India.mereka memang ringan tulang..nanti cikgu belanja makan ya, kanak2...

4 comments:

aifaa said...

haha.sian ko papeee...i can imagine la."papee tok besooo..." (nada ala2 manjaa)

Unknown said...

kasaaaarr sangat..papee tok besooo...:))

bibopp said...

ahahahha.sian ko papi.tp kaklom tau bakpo papi dpt job tu, papi kn sbanye jantan terhebat.ahahahha.

Unknown said...

hahaha papee dah berjaya accomplish keje2 yang sangat kasar di mata itu..papee memang pria terhebat.