click for fun!!

Tuesday, July 15, 2008

computer lab..

sebagai seorang penyelaras makmal komputer, aku sepatutnya berpengkalan di dalam lab itu yang penuh dengan kesunyian..sebab bilik yang sepatutnya aku duduk terletak di antara 2 lab,,and aku terpaksa berkongsi dengan seorang lagi guru lelaki..
tahun lepas aku dah pindah pergi bilik tue, tapi hanya bertahan selama 2 hari..sangat membosankan..
semalam cikgu lelaki tue mengirim salam kepada aku melalui seorang lagi guru pmpuan yang juga guru makmal komputer.baru aku ingat aku belum menyiapkan carta organisasi lab comp yang dia suruh minggu lepas.sepantas kilat aku menaip nama2 mereka termasuklah aku sendiri..penat aku berkejar ke sana ke mari..tapi hampeh betul sekolah nie,,1 printer pun tak berfungsi..

3 comments:

Tok Rimau said...

Tok kalau printer lab X berfungsi, tok salahkan penyelaras. Siapa yek? ha ha ha

budakbarublaja said...

pergh...besar pangkat papiey...i pun dapat pangkat tu jgk...bengang je ..bubudak ni mouse lab pon nak rampok...

Unknown said...

tok rimau- printer bukan rosak tok, cuma INK habis.dah berapa kali mintak dengan sekolah,,tapi tak dapat.mahal katanya..benda lain lagi mahal dapat plak..ish

c'juo- memang la..kat sekolah ni bukan setakat mouse, keyboard habis rongak..dicungkilnya..tue belum lagi kes tekan K keluar O, A keluar S..semua ditukarnya..kita jugak yang susah..