click for fun!!

Thursday, April 1, 2010

despair...


kesinambungan daripada peristiwa kehilangan cincin yang tak berapa misteri, membawa aku kepada beberapa perkara yang tidak aku ketahui selama ini.
berbagai peristiwa aku kaitkan dengan apa yang berlaku. dan hasilnya terbukti apa yang aku syak selama ini. menjadikan penyiasatan aku 80% siap...menunggu hasil lagi 20%...

semasa mandi pagi tadi, aku terfikir untuk menulis satu novel tentang hidup aku...ish sempat lagi fikir pasal benda tue..

anyway, im going to make a big decision..wait until June...

3 comments:

aifaa said...

misteri sungguh entry kali nie...tak sabar nak tgg kesudahannya.

*btw pups, i'm really sorry about the ring.i know u must be devastated. :(

bibopp said...

mmg rs berdebar bla baca "big decision".wateva it is, i hope it's gonna make u happier.loves~

Unknown said...

aifaa: rasa down sangat klu difikir..but skrg dah ok..:)
beep: thnx love...