click for fun!!

Wednesday, April 28, 2010

barangan terpakai untuk dijual?

setelah aku menggodek http://www.mudah.my/ untuk mencari gadget yang murah+canggih, aku mendapat idea untuk menjual beberapa benda tak berguna yang telah memenuhkan ruang di dalam rumah..aku mulakan misi aku ini dengan mengiklankan:

Battery Charger for Casio Exilim camera..edisi gambar dari Internet..



yang ini aku punya tangan+original charger..


tak lama lepas dipublish, aku dapat sms dari seorang pemuda dari Cyberjaya, yang memerlukan charger tue,,tapi dia confuse sebab tak tau batery dia leh masuk tak dengan charger nie...panggilan kedua dari KL,,perempuan.aku suruh dia check samada battery dia dapat masuk charger nie tak, lepas tue langsung takde berita..huhu
sekarang aku dah edit iklan tue n tunggu....

lepas nie nak jual benda terpakai lak...:)

3 comments:

bibopp said...

aku nk jual camera menngelupas tu

Unknown said...

aku nak beli..RM50..bleh??hehe

bibopp said...

CIS.
okthxbai