click for fun!!

Monday, September 19, 2011

perubahan....

banyak perubahan positif yang aku nampak setelah pulang dari cuti raya. alhamdulillah setakat ini kami suami isteri tidak lagi "panas" seperti dulu. kami berdua cuba ubah diri masing-masing ke arah yang lebih baik. suami mula menunjukkan perubahan sikap yang positif. dan aku cuba untuk berhati2 memilih perkataan untuk bercakap supaya tidak kasar kedengaran di telinganya.
rumah juga semakin kemas. aku ajak students ke rumahku.nampaknya ramai yang sukarela datang menolong aku menyusun atur kedudukan perabot dan mengemas sekeliling rumah. nampak semakin luas dan kemas.juga makin sejuk mata memandang...


satu benda lagi yang aku harap akan dimakbulkan...anak...aku suka sangat kat baby...setiap kali lepas solat akan aku doa minta supaya aku berkesempatan untuk menjadi seorang ibu,,,amin....

4 comments:

bibopp said...

alhamdulillah..being ready to conceive means you have to prepare urself healthwise.strictly this time, ok!

Unknown said...

insyaallah lom...pls pray for me :)

gurl said...

gugurl doakan semoga papi cepat2 dpt baby... insya allah otw tu kot...

Unknown said...

gegurl: amin....:P hepinya klu itu mnjadi kenyataan :D