click for fun!!

Tuesday, September 27, 2011

1st Coach...

beli wallet Coach ini minggu lepas. seorang kawan satu tempat kerja berbangsa Cina mengirim 1 handbag dan wallet Coach kepada makciknya yang tinggal di US, untuk adiknya. dia menggunakan duitnya dahulu untuk membayar kepada makciknya itu. tapi adik beliau tidak bkenan dengan kedua-dua handbag dan wallet.
aku selalu berbual dengan kawan Cina ni berkenaan jenama Coach sebab aku nampak handbag2 dia sangat cantik. dan ORIGINAL. so aku tanya la..lama-lama kami jadi baik sebab Coach. aku sekadar menanya je sebab dalam hati,,"ntah bila la aku nak dapat miliki jenama ni"..
so aku orang pertama yang dia tanya sama ada berminat ke x untuk beli..aku aim untuk handbag tapi handbag tu tak menepati citarasa aku..bila dia tunjukkan wallet tu..wow..cantiknya..aku terus grab...sementelah harganya 1/3 daripada harga yang dijual kat M'sia ni..
nak tgk wallet tu?
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
 .
.
.
.
.
.
.
 .
 .
.
.
.
.
.


bila dah ada, rasa sayang pulak nak guna. takut kotor.bleh ke mcm tu?huhu

7 comments:

pibeep said...

wowee..hanya tokey je mampu pakai coach..sob sob

Unknown said...

amboiii2 u lagi mampu ape...saje je taknak beli kan...huhu
ps: pi...sila beli sbgai hadiah err,,upah bsalin nt ;p

bibopp said...

owh.hm,mgkn Pi akn bulat biji mata. klu according to Pi,bukan cheapskate, tapi zuhud.

Unknown said...

wow zuhud eh..err,,erm..insaf jap..hehe ckp kat abe pi,,bkn slalu..setiap kali beranak je..hehe

bibopp said...

kekeke.apala sgt klu nk bandingkan kesusahan beranak dgn beg coach tu kan.klu dpt LV lagi bahgia.in my dreams

Unknown said...

wow over the moon..LV mmg ar beb..aduiss yg tu mmg x terjangkau la dek aku...kekekee nt u beli aku nak tumpang bgambar je la.hehe

bibopp said...

LV pasar malam