click for fun!!

Sunday, September 13, 2009

money money money money $$$$$

Hai semua orang (sebenarnya nak taip "Hi everybody!" tapi nanti jadi bahasa rojak lak) :)
Entry hari ini lebih berkenaan tentang macam mana cara untuk menambah pendapatan. Biasa saya tulis pasal benda yang menghabiskan duit je kan. Hari nie saya dah insaf sikit..
Sebenarnya dah lama sedar, sejak kad kredit tak larat nak dibayar dulu..hehe
Korang pernah dengar bussiness NETWORKING tak? Mesti pernah kan..mula-mula pun saya kurang percaya, tapi ada member kat sekolah (cikgu gak) yang gila-gila buat bisnes nie. Asyik dengan handphone je sebelum/ selepas kelas. Saya tanya sambil lewa je memula nya, tapi bila nengok dia makin ligat dengki jugak kan. Ye la, dulu dia pun banyak jugak hutang tapi bila dah buat bisnes tu hutang pun dah boleh bayar. Yang paling bestnya dia buat kerja nie secara sambilan je, pada masa lapang!! Sesambil main Facebook, MySpace, Friendster, Tagged, Tweeter dan segala jenis mak nenek di Internet, korang boleh menambah pendapatan..
Macam Mana caranya? Sila baca entry nie sampai habis..:)

Memang banyak bisnes Networking di pasaran dunia sekarang. Tapi semuanya mahal-mahal, tak mampu saya nak bayar. Tapi di myspacetunai anda tak perlu bayar banyak..Korang just promote link jer, x susah pun. Bila ada orang daftar under link kita, dapat la komisyen.. Mudah jer.. Kalau tak faham, boleh tanya saya.. InsyaAllah saya akan terangkan kepada anda semua..

Pendek kata, kalau korang banyak kenalan kat Internet nie, makin maju la bisnes korang.. Banyak la income korang nanti. Tak payah fikir banyak, korang klik je link kat bawah nie:

klik sini---> http://www.myspacetunai.com/witty2811

No comments: