click for fun!!

Wednesday, June 11, 2008

happy...:))


last nite i've dated someone i like for 4 years..(dah jadi "janda" nie, kena la banyak berusaha untuk berjumpa n mengedate men ;p )..back to the story,dia tau aku minat dia, tapi dia selamba je..cehh,,haha he seems so cool, buat banyak lawak bodoh..i was so comfortable with him.seems like he grows up a lot..
dia blanje makan kat one chinese restaurant,,aku "kureng" sket chinese cuisine nie tapi since dia kata OK so aku ikut je..rupa2nya memang telahan aku betul..makanan n minuman dia memang sucks la..hermmm..sabar je la.dahla aku lapar tahan gaban.
he started to tell a story,,and it ended after half an hour..rerupanya he's not a good PENGLIPURLARA..penat aku nak dengar dia habiskan story dia..but one thing yang aku realize, dia memang comel..
aku suruh pakai smart, dia pakai baju sebijik yang bapak aku pakai..haha aku kutuk dia separuh mati..puas hati aku..setelah dia mengutuk aku makin chubby and membesar dengan sihat n kuat..
teman dia shopping jap,,then balik..tak puas jumpa dia :))

2 comments:

aifaa said...

i miss you.ape asyik datim je nih...

Unknown said...

biasa la kakngoh..papee single, available, desperado (SAD)..huahaha