click for fun!!

Thursday, June 19, 2008

bahana petrol naik...

kerajaan sekarang memang macam2..di kala aku yang miskin ini sedang bertatih menaiki tangga, tiba2 tangga tue semakin tinggi dan tinggi plak..ewah apa aku cakap nie..
sebagai seorang yang kurang pandai berjimat cermat, kenaikan harga petrol yang menggila ini memang aku rasai..kalau sebelum ini kalau aku nak gi KL, sesuka hati je aku akan menekan minyak dan terussss sampeii,,tapi sekarang..aku rasa macam nak kembali mengayuh basikal..dan semestinya aku akan kata sebagai exercise untuk menurunkan berat badan..huahua
namun aku seorang yang Kurang Rajin.nak mendaki tangga ke tingkat 3 pun aku dah membebel, apatah lagi nak mengayuh basikal..so, apa yang termampu aku buat ialah..mengurangkan pergi ke hulu ke hilir..dan hanya bertapa di rumah memutarkan CD dan mendengar lagu2 baru dan lama..
apa yang pasti..aku bukan jenis yang betah tinggal di rumah..dan..hujung minggu ini..sekali lagi aku akan ke KL..
aku memang aku..tak kira sebanyak mana petrol naik harga..(hampeh)

No comments: