click for fun!!

Tuesday, October 29, 2013

kenapa aku suka Candy Crush.....






salam semua....korang nye CC dah level brpa?aku agak ketinggalan sikit maklumlah sebelum ni aku pernah carut orang2 yang invite aku main mana2 game. sekali bila aku try, alamak ini dah menganaktirikan  Plants n Zombies aku. Sekarang "kebun" Plants n Zombies aku dah terabai. ada game lagi best. hehehe
aku main CC pakai laptop je maklumlah aku bukan pengguna samsung@tab dll. aku pakai Blackberry so amat tak best dah sekarang. Next target, beli samsung.huhu
kenapa ramai orang suka CC dan bukan games lain? aku suka CC dan Farm heroes. yang lain failed aku rasa. CC ni grafik dia cantik, candies dia pun warna warni. simple and tersusun je design dia. King memang pandai reka game ni..
aku baca kat paper seramai 70juta orang yg main CC skrg ni. bagi aku apa salahnya asalkan kau tak abaikan apa yang lagi penting dalam hidup kau....kan?

No comments: