click for fun!!

Tuesday, April 19, 2011

kasarrrr sangat...


terasa hati dengan this one colleague yg cakap agak kasar,hanya kerana markah yang agak lambat dimasukkan ke dalam sistem.

masa: pukul 12:54 tghari smlm..

dia: ros,banyak lagi markah tak masuk ni..ptg ni pukul 3 sy dah kena pergi ppd.dah dah lambat ni!!(dengan muka yg masam+siap menjeling lagi)

aku: ye ke banyak?rasa mcm 2,3 je..sy dah kejar cikgu2 ni tapi diorang lambat bagi kat saya markah tu..

(perhatikan: dia nak gi ppd pukul 3, pukul 1 baru bagitau aku.apa salahnya bagitau awal2,,bukan dia je ada tugas.aku pun sama.mungkin aku terlalai ke apa.)

one more thing, aku bukannya sengaja tak nak masuk markah.dah cikgu subjek lain tak bagi2 markah kelas aku kat aku..

tak kisah la yg itu..apa salahnya kalau cakap elok2..bukan dgn muka yg kalah2 hantu mak limah..kita di tempat kerja yg sama,,esok lusa akan bertemu lagi..

6 comments:

budakbarublaja said...

cikgu manakah itu

chip said...

kita bako jer!!!

Unknown said...

juo: cikgu yg seusia kita tapi koya sket...huhu

Unknown said...

chip: huhu jom bako dia....;p

aqilnammar'smum said...

papi sorry ridzuan ku itu pun lambat pagi markah pada papi..huhu..lupe katenye..nanti na bako je janggut dia ye!;)
ps: bile mau datang lepak lagi..;)

Unknown said...

naa: dia dah siap lama,,mmg i yang leka sket tak termintak..hehe tak marah pun kat dia..bengang kat sorang dua yg dah i mention kat u..huhu lepak??anytime...hhehe