click for fun!!

Tuesday, April 26, 2011

entry busy like a bee...



last 2 weeks nazir datang..hari ini, esok, lusa, pemantau dari JPN datang.semua guru berlari2 ke sana sini membawa fail2 besar sejak mggu lepas lagi..aku pun tak terkecuali..suami hairan kenapa aku membawa balik buku rekod, bekas pensel, fail biasiswa, laptop n beberapa kertas yang berterabur. aku letakkan semua itu atas meja di ruang tamu..biar dia tau bini dia ni sibuk minggu ni..huhu
tapi yang tak bestnya, rancangan Awan Dania berjaya mengalihkan tumpuanku dari semua kerja yang penting itu.lepas cerita tu aku memasak mushroom soup pula..pkul 11 lebih baru aku mula membuka fail n menyusun apa yang patut..bila on laptop n mula menaip minit mesyuarat, baru aku perasan...aku lupa bawak balik kertas agenda meeting :(

No comments: