click for fun!!

Monday, October 5, 2009

entry tak malu...

Masa saat-saat terakhir Mr R call cakap ada kosong 2 tempat di Kursus Pra Perkahwinan Cahaya Suria, berdekatan Puduraya. Saya terus bersetuju walaupun rasa "Ahh tidakkk, hujung minggu ku habis begitu sahaja tanpa rehat".
Ustaz-ustaz yang terlibat untuk bagi ceramah are very funny and ilmu-ilmu yang diberikan semestinya amat berguna untuk pasangan yang nak menempuh alam rumahtangga seperti kami..

Sebenarnya entry nie bukan nak menceritakan tentang kursus kahwin, tapi siapa yang saya jumpa di sana. Pelakon pujaan hatiku iaitu Farid Kamil!! Tak kisahla korang nak kata apa, yang pasti saya sangat sukakan Farid Kamil.. Dia turut mengikuti kursus kahwin tersebut. Dengan umur dah 28, mesti dia pun nak kahwin jugak ye tak??

Tak sangka dia sangat tinggi. Manis sangat2.. Korang nak cakap saya jakun pun cakap la,, bukan senang nak jumpa ngan Farid Kamil kalau korang bertapa kat Karak@ Jerantut..

Sebelum sesi terakhir mula, saya keluar ke tandas. Dalam perjalanan pulang (macam dalam berita lak!), ternampak abg Farid tengah lepak dengan kawan dia kat luar dewan. So dengan muka tak malu dan selamba, saya pusing balik dan hulurkan HP yang tak berapa canggih kepada kawan dia minta diambil gambar. Sekali lupa mintak kebenaran ngan abg Farid da... Nasib dia baik hati dan friendly,, klik! satu kali je! pastue kami masuk dewan..



gambar ini telah ditenung selama setengah jam sebelum tido semalam. sekian terima ksih!


(Entry nie kalau Mr R baca mesti dia tak bagi publish. hehe )