click for fun!!

Thursday, December 11, 2008

cuti yang sangat panjang...

cuti panjang tiba lagi.beserta dengan ribut kencang dan hujan yang tidak berhenti2 pada mulanya..tapi sekejap saja.sekarang hujan sikit2 saja..aku merindui hujan yang lebat.kerana, masa itulah udara lembab dan tidak panas lagi...
aku sangat sunyi..lagu Akon "lonely" yang aku menyampah memang sesuai dengan aku sekarang.begitu juga dengan lagu dikir barat "sedihnya rasa....." aik, sejak bila aku minat dikir barat yang paling aku anti dulu??mungkin masa kursus hari tue..hermm..aku penah dengar orang kata, jgn kita benci sangat dengan sesuatu/ seseorang, sebab mungkin ia akan jadi kesukaan kita satu hari nanti...begitu juga sebaliknya...

2 comments:

arfz said...

lonely..i'm mr lonely,
i have nobody..for my own huhuuuuu

eh, arini ada kenduri sepupu sepapat sy kat jelawat, bachok. pergila sana utk hilangkan kbosanan..hehee

Unknown said...

eh u ader sedara eh kat sini??wahhh..nape tak datang???meh ar..bleh kita gi jejak kasih same2..:)