click for fun!!

Tuesday, October 4, 2011

lambat....

hari ni aku kena panggil ngan GPK 1, bsama-sama dengan sorang kakak ni..kami tertanya-tanya kenapa kami kena panggil. aku terus pergi "mengadap" baginda..huhu
rerupanya kes selalu datang lambat ke sekolah. setelah beliau check punch card itu, aku telah lambat selama 8 hari pada bulan September sahaja. siap dengan tarikh2 nya sekali. mukaku malu tak terkata. memang la cikgu tu baik, tegur dengan bhemah namun aku tetap menanggung malu yang teramat nik amat..
aku mmg selalu bangun lambat skrg,,bukan aku sengaja tapi asma aku menjadi2 bila aku tidur so bila tidur aku terganggu, aku x puas tido n lambatla aku bgn...(alasan!)
kesian kat aku kan...
takpe...esok aku nak bangun awal...huhuhuhuhu




muka boring kena marah...


LALALALAA KENA MARAH,....


6 comments:

budakbarublaja said...

poyo la papi...sempat posing lg...hahaha lain kali pi keje dgn mak mesti tak lambat.

Unknown said...

hari ni awal la 5 minit dr biasa...hahahahaha pastu jumpa ngan mak depan punch card.kekeke

bibopp said...

keke.aku dpt surat amaran sbb x sign waktu balik.kena bg surat tunjuk sebab.haha poyo.

Unknown said...

ye ke lom?aduhai dunia...dunia..benda kecik mcm ni pun la jadi besar..huhu aku punya CC kat pejabat yg suka menyibuk psl punch card guru2 ni..sb tu jadi kecoh.

mybena 2011... said...

biasalah lambat..saya paling lambat kat sekolah samapai...tapi my bozz ok je

Unknown said...

awk meme sapo pun xleh challenge,,juara lambat n hayun sedunia..hehee pengetua malas nak tegur takut kena smack down.haha