click for fun!!

Tuesday, September 14, 2010

rayaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.................


tema warna family tahun ini: Magenta.........keluarga Hjh Ramlah yang ramai....


boria kg dusun...

entry kali nie dah pasti la psl raya..tahun nie raya pertama di rumah aku,,jgn jeles..(sebab dah chopp awal2 lagi sblm kawin)...hihihi

raya kali nie b'beza sikit dengan tahun lepas..selain dari bebas sebebas-bebasnya keluar n balik lambat ke rumah (tanpa ditelefon n ditanya setiap jam lokasi anda) hehe kakak2 juga sudah "kurang" membuli aku...hihi kalo tak, masa bujang dulu aku la yang sering disuruh2..nak kuar pun pikir banyak kali,,sbb takde geng,,almaklumlah adik aku yang pmpn tue dah kawin lagi awal dari aku..

pagi raya kami m'buat penampilan istimewa,,si suami pakai baju melayu sama dengan baju kurung aku..mmg kain dari "kayu" yang sama..hihihi aku tak tau,,,dia yang nak...tapi apapun aku rasa hepi sangat...maklumlah nie raya kami yang ptama....

tak dapat nak tulis banyak,,nak pegi jalan kat wakaf che yeh plak jap lagi...

ps: sedih bila ramai yang tanya "tak berisi lagi ke..." penat nak mjawab...n ada yang lambat sket sampai berita sibuk btanya,,,"berapa minggu dah..." nak buat mcamana,,rezeki sekejap je....

sila doakan kami ye............................

2 comments:

budakbarublaja said...

insya allah me n aisyah doakan aunt papiey cepat2 dapat rezeki...

Unknown said...

tq cik juo n baby aisyah...lama dah aunty tak gi tgk aisyah...nak gi cubit skali...hehee