click for fun!!

Monday, August 10, 2009

episod mengganti puasa..

entry ini bukanlah untuk membuka pekung di dada, namun lebih kepada pengajaran kepada semua umat2 Islam di zaman ini,,terutamanya kawan2ku yang disayangi...
ya,,aku masih berbaki beberapa hari lagi untuk mengganti puasa yang ku tinggal pada Ramadhan lepas.bukan aku tak berusaha, dan bukan juga aku lupa..namun sebagai insan yang lemah dan senang tergoda terutamanya bab makanan yang sedap2 nie,,aku selalu postpone rancangan ganti puasa aku...
dengan itu, setelah beberapa minggu menunda tarikh keramat untuk berpuasa ganti, hari ini dengan berkat keazaman yang kukuh dan sokongan yang tak berbelah bagi dari "Mr Amr Diab",,hehe aku berjaya menamatkan puasa pada hari ini..dan tadi aku berbuka puasa kat Rest. Putih..chicken grill yang begitu lazat..((walaupun t'silap pegi tanya waktu magrib kat pekerja yang pakai short!))thanks to Bieb for her reccomendation..luv u beb..jgn lupa pilih Ozel yang cantik2 mcm gue pilih ye..hehe
berbalik kepada episod ini, next time aku nak ganti posa masa orang ramai2 ganti,,iaitu sepanjang bulan Syawal,,(Puasa 6)),,InsyaAllah,...
MORAL:: kawan2, jgn tiru mcm aku tau..cepat2 ganti posa nanti :)

2 comments:

Syeida Alli said...

still have one more day..
puffy tolong ganti boleh?

Unknown said...

papee pun ada banyak hari lagi nie..huhu